Brev:
Frugtknopper?
3. november 2008
Alder:
6 mdr.
Frugtknopper?
Hej Helen,
Min datter er om en uge 6 mdr. gammel, og jeg giver hende som før skrevet, og efter din anbefaling, mos/grød 2 gange om dagen.
Formiddag: Ren frugtmos eller risgrød med frugtmos i
Aften: Forskellig grøntsagsmos, har brugt indtil nu brugt gulerod, kartoffel, broccoli, avocado, ærter, pastinak, sveske (ved hård mave)
Hun har fået knopper i ansigtet, og har haft det et stykke tid nu, omkring næsen, på kinderne og hagen. Tænker om det kan være frugtknopper? Er det normalt? Eller skal jeg reagere på en eller anden måde?
Var ved lægen som sagde at det kunne være vejret, altså kulden. Det tror jeg bare ikke.
Hvad tror du?
En anden ting er at hun siden vi startede med mos/grød altid har spist ALT hvad jeg har lavet med stor glæde. Pludselig er hun meget mere kræsen, og laver ofte opkastlyde, når hun spiser om aftenen. Skal jeg bare blive ved som jeg gør?
Venlig hilsen
Den glade mor